Opgelost door POSTNL: Post wordt gewoon niet bezorgd!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 182101
Gebruiker
Theoprins
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Het overkomt ons de laatste tijd steeds vaker dat voor ons bestemd post gewoonweg NIET wordt bezorgd. Zo ook nu weer, heb ik wat besteld bij Webprint.nl, krijg ik een email met de volgende inhoud:

Beste heer/mevrouw Prins,
We hebben je bestelling van onze vervoerder retour ontvangen met daarbij onderstaande melding: Gesloopt

We versturen je bestelling graag nog een keer. Wil je onderstaand adres controleren, zodat we zeker weten dat we je bestelling naar het juiste adres versturen?

Theo Prins
Paardskerkhofweg 8 , 5223AJ 's-Hertogenbosch, NL

Wil je ons in een reactie op deze e-mail laten weten of we bovenstaand adres of een ander adres kunnen gebruiken om je bestelling te versturen?
We zien je reactie graag tegemoet

Met vriendelijke groet,
Elsemieke
Klantenservice Webprint.nl

Ons huis staat weliswaar in een renovatiegebied maar zal zeker niet worden gesloopt, sterker nog: wij wonen hier al 35 jaar en blijven dat de komen 30 jaar nog zeker doen.

De oplossing

Wij verwachten en verlangen van Postnl.nl dat onze post gewoon wordt bezorgd en dat er terdege wordt onderzocht waar en waarom het mis gaat!!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Prins,

    Uit uw bericht begrijp ik dat uw post niet wordt bezorgd.

    Allereerst bied ik u mijn excuses aan voor de verkeerde postbezorging. Ik zie in ons klachtensysteem dat er reeds een klacht voor u is vastgelegd hierover. Naar aanleiding hiervan is de betreffende postbezorger op de hoogte gesteld. Ook is er telefonisch contact met u geweest naar aanleiding van uw klacht.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL dan kunt u ook altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Raffika
    PostNL
  2. Auteur
    Theoprins
    Datum
    De postbezorger heeft enorm geblunderd, zijn teamleider heeft hiervoor excuses aangeboden en beloofd dat vanaf nu de post keurig netjes bezorgd zal worden.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Theoprins
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy