Klacht POSTNL: post wordt herhaldelijk niet bezorgd.

Klachtnummer
# 405946
Gebruiker
Zyl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

post wordt niet bezorgd.

De oplossing

ik wil, dat het bedrijf de post bezorgd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer of mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Om uw melding in behandeling te nemen heb ik nog een aantal gegevens van u nodig:

    - Uw e-mailadres;
    - de datum waarop de klacht is ontstaan;
    - Hoeveel poststukken u mist;
    - Welke post (afzender) u mist.

    U kunt uw antwoorden sturen in een reply op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?