Klacht POSTNL: Post wordt maar niet bezorg, ligt al 9 dagen bij excange punt in Nederland

Poststuk Griekenland

Op dd 26-11-18 is een pakketje/post binnengekomen van postbezorger Elta in nederland. Sedert die datum krijg ik bij track en trace de melding 26/11/2018, 13:08:00 NETHERLANDS RECEIVE ITEM AT INWARD OFFICE OF EXCHANGE
Het betreft een poststuk vanuit Griekenland met tracking nummer RE757822665GR
Vandaag is het al 4 december, en het poststuk is dus reeds 9 dagen niet in beweging.

Afleveren op mijn adres

POSTNL is aktief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

Poststuk Griekenland
    Helaas geen enkele reactie van postnl.
    Ik moet zeggen dat dit bedrijf niet bepaald uitblinkt in communicatie, en ook al langer bezorgmomenten overschrijdt zonder enig bericht. Dat was afgelopen weekend ook weer zo, ik had een stofzuiger besteld die zaterdag bezorgd zou worden. Het tijdstip stond tussen 9.00 en 11.30ur
    De hele zaterdag ochtend thuis gebleven tot 14.00, want hoewel er ook nog eens stond 'nog niet in sorteerproces' bleef er staan 'wordt vandaag bezorgd.
    Zal dus wel dinsdag worden

Wat de zending uit griekenland betreft, die viel ineens vrijdag op de mat....., gewoon in een enveloppe, maar ik heb nooit enig bericht over de klacht gehad.

Ik kan alleen maar zeggen dat postnl qua communicatie erg verstek laat gaan, leverdata regelmatig overschrijden, en niet terug komen op klachten.
    Ze doen er dus niks mee...... helaas