Klacht POSTNL: Post wordt met regelmaat niet bezorgd of verkeerd bezorgd
Details
De klacht
Meer dan een half jaar komt het regelmatig voor dat aan mij geadresseerde post niet wordt bezorgd of dat niet aan mij geadresseerde post wordt bezorgd. Betrof tot vorige maand hoofdzakelijk bladen waarop ik geabonneerd ben en hetgeen geen extra kosten teweeg bracht. Deze maand echter is op 30 april mijn nieuwe OV chipkaart verzonden die ik tot op heden (22/5) nog niet heb mogen ontvangen. Op 14 mei heb ik een nieuwe besteld, levertijd binnen 6 werkdagen maar ook deze kaart is nog niet bezorgd.Omdat ik een aantal malen met het openbaar vervoer moest en moet reizen heb ik een anonieme OV chipkaart moeten aanschaffen. Helaas kunnen aan deze kaart een aantal (geldige) NS abonnementen niet worden gekoppeld en heeft het reizen mij inmiddels €45 extra gekost.
Een aantal maanden geleden heb ik bij POSTNL een eerste klacht ingediend over niet ontvangen post. Door de betreffende teammanager zou actie ondernomen worden, helaas heb ik na het eerste contact vorig jaar met de betreffende teammanager niets meer vernomen en is de klacht nog niet verholpen. Gisteren 21/5 en vandaag weer contact opgenomen met POSTNL klantenservice. De betreffende teammanager zal uiterlijk 28/5 contact opnemen. Ondertussen lopen mijn reis onkosten op naast het ongewisse of alle aan mij geadresseerde post wel bezorgd wordt. (eind van de week laat ik een nieuwe OV chipkaart bezorgen op een ander adres).
De oplossing
Allereerst er voor zorg dragen dat ik er weer op kan vertrouwen dat alle aan mij geadresseerde post ook daadwerkelijk wordt bezorgd en een vergoeding voor de door mij extra gemaakte reiskosten i.v.m. het niet of te laat bezorgen van de OV chipkaart zou ik billijk vindenUiteindelijke oplossing
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.