Klacht POSTNL: Post wordt met regelmaat niet bezorgd of verkeerd bezorgd

sad Niet opgelost
Ikkewieanders

Meer dan een half jaar komt het regelmatig voor dat aan mij geadresseerde post niet wordt bezorgd of dat niet aan mij geadresseerde post wordt bezorgd. Betrof tot vorige maand hoofdzakelijk bladen waarop ik geabonneerd ben en hetgeen geen extra kosten teweeg bracht. Deze maand echter is op 30 april mijn nieuwe OV chipkaart verzonden die ik tot op heden (22/5) nog niet heb mogen ontvangen. Op 14 mei heb ik een nieuwe besteld, levertijd binnen 6 werkdagen maar ook deze kaart is nog niet bezorgd.
Omdat ik een aantal malen met het openbaar vervoer moest en moet reizen heb ik een anonieme OV chipkaart moeten aanschaffen. Helaas kunnen aan deze kaart een aantal (geldige) NS abonnementen niet worden gekoppeld en heeft het reizen mij inmiddels €45 extra gekost.
Een aantal maanden geleden heb ik bij POSTNL een eerste klacht ingediend over niet ontvangen post. Door de betreffende teammanager zou actie ondernomen worden, helaas heb ik na het eerste contact vorig jaar met de betreffende teammanager niets meer vernomen en is de klacht nog niet verholpen. Gisteren 21/5 en vandaag weer contact opgenomen met POSTNL klantenservice. De betreffende teammanager zal uiterlijk 28/5 contact opnemen. Ondertussen lopen mijn reis onkosten op naast het ongewisse of alle aan mij geadresseerde post wel bezorgd wordt. (eind van de week laat ik een nieuwe OV chipkaart bezorgen op een ander adres).

Allereerst er voor zorg dragen dat ik er weer op kan vertrouwen dat alle aan mij geadresseerde post ook daadwerkelijk wordt bezorgd en een vergoeding voor de door mij extra gemaakte reiskosten i.v.m. het niet of te laat bezorgen van de OV chipkaart zou ik billijk vinden

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u regelmatig post niet ontvangen, en post van anderen ontvangt. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat dit extra kosten met zich mee heeft gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Inmiddels zie ik dat de leidinggevende van de postbezorging contact met u heeft opgenomen. De leidinggevende gaat zijn best doen om dit zo goed mogelijk in de gaten te houden.

Indien u nog niet gebruik maakt van de 'Mijnpost' app, dan raad ik u aan om deze te gaan gebruiken. Deze kunt u vinden in onze PostNL app. Zodra u de optie 'Mijn post' activeert, ontvangt u elke dag een foto van uw poststuk, wanneer wij post voor u hebben ontvangen in het sorteercentrum. Zo weet u altijd wanneer u post had moeten ontvangen, en kunt u contact met ons opnemen wanneer de post niet bezorgd wordt.

Ikkewieanders
De leidinggevende zou zijn best gaan doen om dit zo goed mogelijk in de gaten te houden. Daarnaast kreeg ik het advies om 'Mijnpost' app te gebruiken. Deze vind je in de PostNL app. Zodra de optie 'Mijn post' is activeert, ontvang je elke dag een foto van een poststuk, wanneer post voor je is ontvangen in het sorteercentrum. Zo weet je altijd wanneer je post had moeten ontvangen. Welnu, ik gebruik deze app nu een aantal maanden en dat werkt goed. en heb ik helaas kunnen constateren dat nog steeds niet alle post wordt bezorgd. dus wederom contact opgenomen met de klantenservice van PostNL.