Klacht POSTNL: Post wordt niet altijd geleverd

Klachtnummer
# 497047
Gebruiker
Rens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik hebt 2 pakket die ik niet hebt ontvangen op aders Terbruggen 51.
Ik denk pakketten wordt gestolen door de bezorgers omdat het bedrijf geeft duidelijk dat het pakket is in NL is aangekomen en door currier geleverd.
En door bezorgers zelf wordt handtekening gezet een met je pakket vandoor

De oplossing

Ik wil graag mijn pakketten terug of mijn geld

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorging van uw pakketten niet goed verlopen is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het pakket met de code LZ355042706CN was geadresseerd aan een ander adres dan uw adres. Ik raad u aan om hierover contact op te nemen met de afzender om te controleren of u de juiste code heeft ontvangen.

    Volgens mijn informatie is de zending met de code LZ414042806CN inderdaad op 5 november u afgeleverd. Als dit niet juist is wil ik graag een melding maken. Omdat het gaat om een onverzekerde zending is het tot mijn spijt niet mogelijk om een officieel onderzoek in te stellen om uit te zoeken wat er precies gebeurd is. Mocht het pakket niet alsnog opduiken dan raad ik u aan om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen en een klacht te kunnen doorgeven. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Heeft u voor de zekerheid bij de buren gevraagd of zij wellicht uw pakket hebben ontvangen?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen