Klacht POSTNL: Post wordt niet bezordg

# 320312
M

Brieven waarin een besteld metalen voorwerpje zit worden niet bezorgd. Dit is gebeurd in de week van 17 juli en nu deze week weer. “Toevallig komt juist deze post niet aan. Gewone post altijd wel. Lijkt erop dat zodra er iets van waarde in zit, dit gestolen wordt. En ik kan hierover niet eens mailen maar moet een brief sturen waarvoor ik dan weer een postzegel moet kopen bij juist ja post nl of naar het meest klantonvriendelijke en dure telefoonnummer bellen. Absurd. Moet ik nou echte elke keer €4,- uitgeven voor een briefpakketje om er voor te zorgen dat er niets verdwijnt??

Enveloppen alsnog bezorgen. Personeel beter controleren

Geachte heer, mevrouw Weeterings,

Hartelijk dank voor uw bericht op Klachtenkompas. In uw bericht geeft u aan dat een brief met hierin een metalen voorwerp nu voor de tweede keer niet op uw adres aangekomen is. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er misgegaan is. Om uw klacht in behandeling te kunnen nemen en door te geven aan de bezorgafdeling ontvang ik graag de volgende informatie van u:

- Wat is de naam van de afzender van de brieven en uit welke woonplaats zijn ze verstuurd?
    - Op welke datum is de meest recente brief verzonden en heeft de afzender bevestigd dat het poststuk via PostNL is verstuurd?

Verder geeft u aan dat u niet kunt e-mailen, maar alleen een brief kunt sturen. Op de website https://www.postnl.nl/klantenservice vindt u na het aanklikken van uw onderwerp echter alle contactmogelijkheden. Het contactformulier is alleen bereikbaar binnen openingstijden van de klantenservice en is momenteel niet beschikbaar voor ieder onderwerp. Verder kunt u ons tussen 8:30 uur en 20:00 uur bereiken via de chatfunctie op de website of telefonisch op 088 - 22 55 555 en zijn we 24 uur per dag, 7 dagen in de week bereikbaar via Facebook en Twitter.

Zodra ik de gevraagde informatie heb ontvangen zal ik uw klacht doorgeven en kan ik u informeren over de verdere afhandeling.

In afwachting van uw reactie,

Tamar
    Klantenservice PostNL
    Beste heer, mevrouw Weeterings,

Bedankt voor uw reactie en het sturen van de informatie. Graag stel ik u nog een vraag in het volgende bericht.

Zou u in een (privé) bericht uw telefoonnummer en e-mailadres willen doorgeven? Dan kan ik de klacht melden zodat uw informatie wordt meegenomen in onze processen.

Omdat wij via vele verschillende kanalen te bereiken zijn, vinden wij een contactformulier enigszins achterhaald. U kunt ons bereiken via chat, Twitter, Facebook of bellen via 088 22 55 555 (lokaal tarief).

Graag zie ik uw reactie tegemoet.

Sjoukje
    PostNL