Klacht POSTNL: post wordt niet bezorgd helaas

L.A. Tange

als brievenbuspost niet wordt bezorgd en je dient op de site van Post.nl een klacht in, dan krijg je een melding dat ze niks kunnen traceren en er niks aan doen. Voor mijn kleinzoontje kocht ik in de tijd dat scholen dicht waren steeds boeken en stuurde die op . Er kwamen er aan, maar ook niet. vorig jaar had ik dat ook al een aantal keren gehad, zowel met pakjes las kaarten. Eigenlijk heb je dus geen enkel recht

ik zou wel eens willen weten hoe het komt. Wordt er zoveel gestolen of zo. Mijn laatste envelop met boekjes was groot, 700 gram. had aangegeven waar in deze in de brievenbus had gedaan en waar deze naar toe moest. Op de achterkant stond opa en oma en onze postcode. ik ben vooral verdrietig en het vertrouwen in Post NL kwijt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat u flink baalt van deze situatie. Helaas kunnen wij normale post niet volgen binnen ons proces. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- welke data heeft u de zendingen verzonden die niet aan zijn gekomen;
    - wat is het volledige adres van de geadresseerde;
    - wat is het adres van de brievenbus of PostNL punt waar u de zendingen op de bus heeft gedaan;
    - wat zat er in deze zendingen

L.A. Tange
    Maar de gegevens die gevraagd worden, had ik al doorgegeven op Post nl. Juist omdat je dan een melding krijgt dat ze er niks aan kunnen doen met brievenbuspost, had ik het op klachtenkompas gezet. Ik ben vooral teleurgesteld dat jet niet kunt vertrouwen dat post, in dit geval boekjes en stickers voor mijn kleinzoontje in Coronatijd, niet gewoon bezorgd worden.
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie en informatie. Graag informeer ik u.

Door middel van uw gegevens heb alle informatie bekeken. Tot mijn spijt is er nog geen melding gemaakt van de vermiste poststukken. Ik wil dit graag alsnog doen en begrijp dat u erg teleurgesteld bent over de situatie. Het klopt dat we in zo'n situatie geen concrete oplossing kunnen bieden omdat we de post niet kunnen traceren, maar door een klacht te melden kunnen we er wel voor zorgen dat de postbezorging binnen een bepaalde regio extra aandacht krijgt. Op die manier kunnen we de kwaliteit van de bezorging verbeteren en mogelijk herhaling voor de toekomst voorkomen. Om uw melding alsnog in behandeling te kunnen nemen ontvang ik graag de volgende gegevens:

- Wat zijn de verzenddata van de vermiste poststukken?

- Wat is het volledige adres van de geadresseerde?

- Wat is het adres van de brievenbus of PostNL punt waar u de zendingen op de bus heeft gedaan? U kunt dit eventueel opzoeken via www.postnl.nl/locatiewijzer.

- Wat is uw e-mailadres?

L.A. Tange
    Hoe moet ik een prive bericht naar Post NL sturen op mijn klacht
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik kan helaas niet zien hoe het versturen van berichten er aan uw kant uitziet. Ik kan de optie 'Privébericht' aanvinken voordat ik op verzenden druk. Wellicht ziet u ook ergens die mogelijkheid staan?

In afwachting van uw reactie,

L.A. Tange
    Helaas kan ik niet voor optie privé bericht kiezen. Ik kan alleen voor klacht is opgelost kiezen of voor nee en dan kiezen voor ik wil reageren of ik geef het op.

Is dit jouw klacht? Log dan in om te reageren