Klacht POSTNL: Post wordt niet bezorgd

Klachtnummer
# 439434
Gebruiker
FM
Datum
2 reacties

Details

De klacht

De post (brievenbuspakketjes) is al meerdere malen niet bezorgd. Ik vraag me af of de postbezorger wel alle post bezorgd, want ik ben nu terughoudend om pakketjes te bestellen, aangezien er niks wordt geleverd. (Ik wacht op dit moment ook nog op pakketjes die eigenlijk al 5 dagen binnen hadden moeten zijn gekomen.)

De oplossing

Nagaan of de postbezorger de post wel bezorgd.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u diverse poststukken en/of kleine pakketjes niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hier teleurgesteld over bent en een oplossing wilt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik niet achterhalen waar de post zich bevindt indien de zendingen zonder Track & Trace zijn verstuurd. Uiteraard dienen we actie te ondernemen om ervoor te zorgen dat de bezorging op uw adres zal verbeteren. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat zijn de Track & Trace-codes van de zendingen of gaat het om poststukken zonder Track & Trace?

    - Op welke datum werden de poststukken verstuurd en van welke afzenders zijn de poststukken afkomstig?

    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Uw klacht heb ik gemeld bij de sorteer- en bezorgafdeling en zal met de betrokken medewerkers worden besproken. Er zal er extra aandacht worden besteed aan de postbezorging op uw adres. Ook zullen we onderzoeken of er in uw postcodegebied meer problemen zijn met de postbezorging en op die manier verbeteringen doorvoeren waar nodig. Omdat de melding intern wordt besproken en wordt afgehandeld, ontvangt u over de afhandeling geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de kwaliteit van de bezorging weer op het niveau gaat komen wat u van PostNL mag verwachten. Mijn excuses voor de overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen