Klacht POSTNL: Post wordt niet of veel te laat bezorgd

Cindy

Al geruime tijd gaat post bezorgen in deze wijk niet goed.Soms komt een postbode 1x in de week met alle post van de hele week.Op zaterdag zien we vaak geen postbode.De ah folder komt dus ook al lang niet meer binnen.Vandaag,jawel op maandag, kwam er weer een stapel post van 6dagen oud.Afzenders gebeld wanneer zij gepost hebben.Het wordt echt te gek nu!Ik kreeg een aanmaning met 40euro erbovenop.Dagtekening al verstreken en de herinnering?nooit ontvangen.
Geven postbodes zichzelf vrije dagen of hoe kan dit?

Post op tijd bezorgen en onkosten vergoeding

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van post op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is absoluut niet fijn dat de postbode dit doet en dat dit met uw post gebeurd. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:
    - uw mailadres;
    - de bevestiging dat er een oranje streepjes code op de poststukken zit en/of een PostNL logo in de hoek.

Geachte heer/ mevrouw,

- uw mailadres;