Klacht POSTNL: Post wordt om onjuiste reden meerdere keren retour gestuurd

ben86

Post niet bezorgd.
Reden adres onbekend.
Ik woon hier al 3 jaar. Adres klopt! Andere bezorgbedrijven geen probleem. Postnl stuurd het meerdere keren retour of naar Den Haag. Ik ben er klaar mee!

Ik wil dat mijn post niet meer retour wordt gestuurd! En wil dat er verantwoording word getroffen!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Hoe weet u precies dat uw post retour is gestuurd?
    - Hadden deze poststukken ook een track & trace code? Zo ja, kunt u deze codes meesturen?
    - Weet u ook wat er voor reden van retour is aangegeven op de poststukken?
    - Zouden deze poststukken door PostNL bij u bezorgd worden? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere postbedrijven binnen Nederland die de post bezorgen.