Klacht POSTNL: Post wordt om onjuiste reden meerdere keren retour gestuurd

Klachtnummer
# 355529
Gebruiker
ben86
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post niet bezorgd.
Reden adres onbekend.
Ik woon hier al 3 jaar. Adres klopt! Andere bezorgbedrijven geen probleem. Postnl stuurd het meerdere keren retour of naar Den Haag. Ik ben er klaar mee!

De oplossing

Ik wil dat mijn post niet meer retour wordt gestuurd! En wil dat er verantwoording word getroffen!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Hoe weet u precies dat uw post retour is gestuurd?
    - Hadden deze poststukken ook een track & trace code? Zo ja, kunt u deze codes meesturen?
    - Weet u ook wat er voor reden van retour is aangegeven op de poststukken?
    - Zouden deze poststukken door PostNL bij u bezorgd worden? Naast PostNL zijn er namelijk meerdere postbedrijven binnen Nederland die de post bezorgen.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen