Opgelost door POSTNL: Post wordt verkeerd bezorgd

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 483783
Gebruiker
M.P. Welten
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Onze post wordt ontzettend vaak bij de buren bezorgd. Wij krijgen de post niet of te laat. Als we de post wel krijgen staat ons adres er goed op.

De oplossing

Zorgen dat de postbode de post in de goede brievenbus doet!

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van brievenbuspost op uw adres. U geeft aan dat uw post met enige regelmaat bij de buren in de brievenbus terechtkomt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat het voor u niet prettig is dat de post in de brievenbus van de buren belandt. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - uw e-mailadres;
    - een bevestiging dat het post betreft die door PostNL is bezorgd;
    - wanneer uw post voor het laatst verkeerd is bezorgd;
    - wat voor een soort post het betreft (uit binnen- of buitenland);
    - op welk adres/huisnummer de post verkeerd wordt bezorgd.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé)reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor de aanvullende informatie. Omdat dit geen website van ons is, is het e-mail adres niet zichtbaar. Wij zien alleen de privé gegevens die bovenin ingevuld zijn. Hierbij informeer ik u over de afhandeling van uw klacht.

    Mijn excuses dat u deze zendingen nog niet heeft ontvangen en dat er zo vaak post bij de buren terecht komt. Ondanks dat een foto’s van zijn gemaakt voor de app, kan ik briefpost niet traceren. Ik heb een klacht voor u aangemaakt. U zal hier geen verder bericht over ontvangen, maar dit komt terecht bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken en de bezorging extra in de gaten houden om dit te verbeteren. Mochten wij de zendingen nog aantreffen zullen we deze uiteraard nog bezorgen. Ik hoop dat het spoedig weer correct gaat verlopen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
M.P. Welten
Datum
Uiteindelijke oplossing
Er wordt een klacht aangemaakt die terecht komt bij de leidinggevende op het bezorgkantoor en die zal dit bespreken met de bezorging
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen