Klacht POSTNL: post.nl barcode fout ingescant

pietjuh

post.nl heeft al voor de 3de keer een barcode foutief ingescant waardoor het pakketje 4 dagen later is.

dat ze voortaan wat beter opletten dit is nu al de derde keer dat ze een barcode fout inscannen waardoor het pakketje 4 dagen vertraagd word

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze zou verkeerd zijn gescand waardoor u het pakket later heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is uiteraard erg vervelend dat uw zending vertraagd is ontvangen. Ik heb de scans bekeken alleen is de zending niet perse verkeerd gescand. Het label was mogelijk niet helemaal goed leesbaar. Dit is echter op dezelfde dag hersteld en het pakket is zelfs later op die dag nog met de bezorger meegegaan. Daarna is de zending wel vertraagd waardoor u het pas later heeft ontvangen. Wat daarvan de reden is geweest, kunnen we niet precies nagaan, mogelijk had dit te maken met de drukte rond de feestdagen. Mijn excuses voor het ongemak dat is ontstaan.