Klacht POSTNL: post.nl barcode fout ingescant

Klachtnummer
# 413289
Gebruiker
pietjuh
Datum
1 reactie

Details

De klacht

post.nl heeft al voor de 3de keer een barcode foutief ingescant waardoor het pakketje 4 dagen later is.

De oplossing

dat ze voortaan wat beter opletten dit is nu al de derde keer dat ze een barcode fout inscannen waardoor het pakketje 4 dagen vertraagd word

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze zou verkeerd zijn gescand waardoor u het pakket later heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is uiteraard erg vervelend dat uw zending vertraagd is ontvangen. Ik heb de scans bekeken alleen is de zending niet perse verkeerd gescand. Het label was mogelijk niet helemaal goed leesbaar. Dit is echter op dezelfde dag hersteld en het pakket is zelfs later op die dag nog met de bezorger meegegaan. Daarna is de zending wel vertraagd waardoor u het pas later heeft ontvangen. Wat daarvan de reden is geweest, kunnen we niet precies nagaan, mogelijk had dit te maken met de drukte rond de feestdagen. Mijn excuses voor het ongemak dat is ontstaan.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen