Klacht POSTNL: Post.Nl beweerd dat ze pakket hebben aangeboden wat niet waarin!!!!

Ab en Gea de Groot

Post .nl beloofd tussen 2005 en 2105 u te bezorgen om 20.47 u krijgen we een mail dat ons pakket morgen opnieuw wordt aangeboden. We waren gewoon thuis en zaten bij het raam en kijken zo de straat op en hebben geen bezorger of auto van Nl post gezien
Met 100% kunnen wij stellen dat er niets is aangeboden en NlL post heeft gefaald

Willen dat bezorgers beter gecontroleerd worden op het uitoefenen van hun vak en een reactie

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Ik begrijp dat de bezorger niet bij u is langs geweest. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- Uw e-mailadres;
    - Een bevestiging dat uw deurbel naar behoren werkt;
    - Een bevestiging dat u wel of geen ‘niet thuis’-briefje in uw brievenbus ontvangen heeft.

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht. Dit mag u ook privé doen.