Klacht POSTNL: post.nl blijft in gebreke !!

A.Warger

Ik heb op 1-05-2018 een kaart(plus zegeltjes van ah ) verzonden van af de brievenbus aan de haagbeukweg in Almere. Helaas is dit nog steeds niet aangekomen bij de geadresseerde (fam. bakker p.mondriaanlaan 92 2408 DJ Alphen aan den Rijn.Ik weet zeker dat k genoeg port heb betaald.Rara hoe kan dit ? en wat kunnen jullie hier aan doen.

Dat dit alsnog geleverd word bbij de geadresseerde.!!

Geachte heer/mevrouw Warger,

Uit uw bericht begrijp ik dat een door u verzonden poststuk niet door de geadresseerde is ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat dit voor u heel vervelend is en bied u dan ook mijn excuses aan.

PostNL verwerkt elke dag miljoenen poststukken waarvan het grootste deel niet traceerbaar is. Alleen pakketten en aangetekende brieven hebben een sticker met barcode die wij kunnen volgen. Uw kaart heeft geen dergelijke barcode en daarom kan ik helaas niet voor u achterhalen waar uw post is gebleven. Ook een schadevergoeding is hierbij niet mogelijk. Ik vraag daarvoor uw begrip.

Ik heb uw klacht geregistreerd en laat door middel van de postcodes van u en van de geadresseerde controleren of er vaker problemen voorkomen in hetzelfde gebied. U ontvangt hier geen reactie op, maar als we een oorzaak vinden dan ondernemen we gepaste actie.

Thera
    PostNL