Opgelost door POSTNL: Post.nl heeft de PLICHT het pakje weer mee te nemen of bij de buren af te leveren

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 385876
Gebruiker
GtElt55
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dect telefoons besteld, pakje gewoon voor de deur (dus voor iedereen zichtbaar) achter gelaten, niet aangebeld, geen briefje achtergelaten. Zeer slechte zaak, het pakje had zo gestolen kunnen worden en dan...….?

De oplossing

De betrokken besteller de wacht aanzeggen, compensatie bieden voor het ongemak en de mogelijke diefstal.
Indien dezelfde besteller meer van dat soort "fouten" heeft gemaakt, ontslaan!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik zie dat u inmiddels een klacht hebt ingediend via Facebook. De bezorger is hier inmiddels ook al op aangesproken, het zou dus niet weer moeten gebeuren. Mocht u enige vergoeding of compensatie willen dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender hierover. Wij kunnen aan de geadresseerde helaas geen compensatie aanbieden, omdat u een contract heeft met de afzender en niet met ons. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GtElt55
Datum
Uiteindelijke oplossing
moeilijk te bepalen maar zou zeggen ja
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen