Opgelost door POSTNL: Post.nl heeft de PLICHT het pakje weer mee te nemen of bij de buren af te leveren

GtElt55

Dect telefoons besteld, pakje gewoon voor de deur (dus voor iedereen zichtbaar) achter gelaten, niet aangebeld, geen briefje achtergelaten. Zeer slechte zaak, het pakje had zo gestolen kunnen worden en dan...….?

De betrokken besteller de wacht aanzeggen, compensatie bieden voor het ongemak en de mogelijke diefstal.
Indien dezelfde besteller meer van dat soort "fouten" heeft gemaakt, ontslaan!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie dat u inmiddels een klacht hebt ingediend via Facebook. De bezorger is hier inmiddels ook al op aangesproken, het zou dus niet weer moeten gebeuren. Mocht u enige vergoeding of compensatie willen dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender hierover. Wij kunnen aan de geadresseerde helaas geen compensatie aanbieden, omdat u een contract heeft met de afzender en niet met ons. Ik hoop dat het zo een beetje duidelijk is.

GtElt55
moeilijk te bepalen maar zou zeggen ja