Klacht POSTNL: Post.nl heeft de retoer pakket nog geleverd bij bol.com

Panter53

Post nl heeft nog steeds niet mijn pakket retoer ingeleverd bij bol.com
3SEAIW978913658

Wanneer het daar ingeleverd wordt
IK weet niet wat ze aan het doen zijn bij post.nl
Maar mijn pakket is daar nog steeds niet ingeleverd

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verzonden retourpakket. Uw pakket is nog niet bij Bol.com afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat het voor de afhandeling van uw retour belangrijk is dat het pakket zo snel mogelijk wordt afgeleverd. Volgens de gegevens is de zending uitgereikt op woensdag 20 mei om 21:30 uur. Mocht de zending niet zijn ontvangen door de geadresseerde dan kan deze als antwoordnummerhouder zelf een onderzoek laten instellen bij PostNL. U heeft kosteloos een pakket verzonden naar het antwoordnummer; dat betekent ook dat de ontvanger verantwoordelijk blijft voor de zending. Wij hebben met Bol.com de afspraak dat zij vragen over zendingen die retour worden gestuurd zelf beantwoorden. Ik raad u daarom aan om contact op te nemen met de klantenservice van Bol.com.