Klacht POSTNL: post.nl houd klant gewoon voor voor de gek chauffeur onbetrouwbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 575658
Gebruiker
Benjamin1971
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Enkelen weken geleden bestel ik gasveren voor mijn auto bij een bedrijf in limburg die zou dat op sturen en ik heb daar ook de trac&trace code van gekregen. ik heb de post.nl Ap dus ik kon het pakketje volgen.enkelen dagen later gaf de Ap aan pakketje is bezorgd. . het mooie is ik heb geen chauffeur gezien plus er was een handtekening gezet voor ontvangst.mijn handtekening was het in ieder geval niet.
dus de chauffeur pleegt een strafbaar feit zet valse handtekening, post.nl zegt dat de chauffeur het aan mijn vrouw heeft afgegeven.ik heb geen vrouw.,,,op 8-1-2022 krijg ik een mailtje vanuit oostenrijk met een foto van een doos met daarin de gasveren. hoe is dit mogelijk post.nl liegt en bedriegt onbetrouwbaren chauffeurs in dienst.chauffeur zet zelf handtekening pakketje is in het buitenland beland OOSTENRIJK.mijn vrouw had het in ontvangst genomen toch ?? post.nl terwijl ik geen vrouw heb.HOE GAAN JULLIE DIT UITLEGGEN ik doe nooit geen zaken meer met post.nl en dat zouden er veel meer moeten doen kappen met dat bedrijf alles behalve POST.NL

De oplossing

Niks totaal niks met een onbetrouwbaar bedrijf die mij eigenlijk voor schut zetten.
nooit nooit meer

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u boos bent na verschillende antwoorden te hebben ontvangen die volgens u niet correct zijn. Daarvoor mijn oprechte excuses. Volgens mijn informatie loopt er een onderzoek via de afzender en zullen wij deze ook informeren zodra er een duidelijk antwoord is.
    Uw klacht heb ik geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Benjamin1971
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik wil dat post.nl mijn schade gaat betalen en hun chauffeurs die gewoon uit de opgestuurde pakketten stelen en alles word in de doofpot gestopt
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen