Klacht POSTNL: post.nl houd klant gewoon voor voor de gek chauffeur onbetrouwbaar

Benjamin1971

Enkelen weken geleden bestel ik gasveren voor mijn auto bij een bedrijf in limburg die zou dat op sturen en ik heb daar ook de trac&trace code van gekregen. ik heb de post.nl Ap dus ik kon het pakketje volgen.enkelen dagen later gaf de Ap aan pakketje is bezorgd. . het mooie is ik heb geen chauffeur gezien plus er was een handtekening gezet voor ontvangst.mijn handtekening was het in ieder geval niet.
dus de chauffeur pleegt een strafbaar feit zet valse handtekening, post.nl zegt dat de chauffeur het aan mijn vrouw heeft afgegeven.ik heb geen vrouw.,,,op 8-1-2022 krijg ik een mailtje vanuit oostenrijk met een foto van een doos met daarin de gasveren. hoe is dit mogelijk post.nl liegt en bedriegt onbetrouwbaren chauffeurs in dienst.chauffeur zet zelf handtekening pakketje is in het buitenland beland OOSTENRIJK.mijn vrouw had het in ontvangst genomen toch ?? post.nl terwijl ik geen vrouw heb.HOE GAAN JULLIE DIT UITLEGGEN ik doe nooit geen zaken meer met post.nl en dat zouden er veel meer moeten doen kappen met dat bedrijf alles behalve POST.NL

Niks totaal niks met een onbetrouwbaar bedrijf die mij eigenlijk voor schut zetten.
nooit nooit meer

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een niet ontvangen pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u boos bent na verschillende antwoorden te hebben ontvangen die volgens u niet correct zijn. Daarvoor mijn oprechte excuses. Volgens mijn informatie loopt er een onderzoek via de afzender en zullen wij deze ook informeren zodra er een duidelijk antwoord is.
    Uw klacht heb ik geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren.

Benjamin1971
Ik wil dat post.nl mijn schade gaat betalen en hun chauffeurs die gewoon uit de opgestuurde pakketten stelen en alles word in de doofpot gestopt