Klacht POSTNL: Post.nl is niet te bereiken voor hulp!!!!!!

Rinke

Ik heb 3 weken geleden online de verhuisservice geregeld. toen bleek dat ik daarin een vergissing had gemaakt, kon ik niets meer wijzigen. Na telefonisch contact (1/2 uur aan de lijn moeten wachten!!) bleek dat alles gecanceld moest worden, geld teruggestort moest worden en ik opnieuw een service moest aanvragen...
Balen.
Dus ik vorige week weer achter de laptop. Ook meteen gebeld voor hulp omdat het systeem de toevoeging niet accepteerde. weer 1/2 uur gewacht en toen maar opgehangen. Nu weer online een 3e poging. Gaat weer alles fout! ik krijg een bevestiging waarin mijn oude en nieuwe adres door elkaar zijn gehaald. ik weer bellen. Terwijl ik dit typ, zit ik in de wacht...... Alweer een kwartier.... Wat een GEDOE!! Waarom is er niemand te bereiken?????

Teruggebeld worden!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat het aanvragen van uw Verhuisservice erg moeizaam verloopt. Ik begrijp dat dit frustrerend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan u niet bellen maar bekijk graag via dit kanaal wat ik voor u kan betekenen. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat zijn de ordernummers van de aangevraagde Verhuisservices en welke aanvraag is niet juist? Wat is er niet juist aan deze service? Het is niet mogelijk om adresgegevens te wijzigen.

- Wat is het volledige oude en volledige nieuwe adres?