Klacht POSTNL: Post.nl is stopt alles in de doofpot

Klachtnummer
# 287175
Gebruiker
A.G. Reitsma
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Klacht over de onderstaande reactie van Post.nl. (zie beneden).
Al decennia lang doet de PTT / Post.nl klachten af en neemt hiermee Nederland niet serieus.
Allicht is het een simpel makkie voor Post.nl om de onderstaand bedoelde medewerkers op te sporen. Maar .. onwil dus.

Groet,
A.G. Reitsma
reitsma244@zonnet.nl

De oplossing

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Reitsema,

    Bedankt voor uw bericht. Het is enorm spijtig dat u het gevoel heeft gekregen dat de klachtenafhandeling van PostNL niet voldoende is. Ik reageer graag op uw bericht.

    Iedere klacht die wordt ingediend bij PostNL, wordt serieus opgepakt. Betreft het een klacht over een pakket- en/of postbezorger dan wordt er dit intern opgepakt. Hierbij wordt de betreffende bezorger door zijn leidinggevende aangesproken op zijn handelen en gedrag. Hier wordt echter geen terugkoppeling over gegevennaar de klant. De klant kan te allen tijde informeren over de afhandeling en te uitkomst van de klacht. Dit kan zowel telefonisch als via de social media kanalen.
    In de algemene voorwaarden wordt duidelijk omschreven wanneer een klacht of onderzoek terecht of onterecht is.

    Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.


    Met vriendelijke groet,

    Nathan
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen