Klacht POSTNL: Post.nl is stopt alles in de doofpot

A.G. Reitsma

Klacht over de onderstaande reactie van Post.nl. (zie beneden).
Al decennia lang doet de PTT / Post.nl klachten af en neemt hiermee Nederland niet serieus.
Allicht is het een simpel makkie voor Post.nl om de onderstaand bedoelde medewerkers op te sporen. Maar .. onwil dus.

Groet,
A.G. Reitsma
reitsma244@zonnet.nl

Geachte mevrouw Reitsema,

Bedankt voor uw bericht. Het is enorm spijtig dat u het gevoel heeft gekregen dat de klachtenafhandeling van PostNL niet voldoende is. Ik reageer graag op uw bericht.

Iedere klacht die wordt ingediend bij PostNL, wordt serieus opgepakt. Betreft het een klacht over een pakket- en/of postbezorger dan wordt er dit intern opgepakt. Hierbij wordt de betreffende bezorger door zijn leidinggevende aangesproken op zijn handelen en gedrag. Hier wordt echter geen terugkoppeling over gegevennaar de klant. De klant kan te allen tijde informeren over de afhandeling en te uitkomst van de klacht. Dit kan zowel telefonisch als via de social media kanalen.
    In de algemene voorwaarden wordt duidelijk omschreven wanneer een klacht of onderzoek terecht of onterecht is.

Ik ga ervan uit u op deze wijze voldoende te hebben geïnformeerd.

Nathan