Klacht POSTNL: Post.nl kan een brief met inhoud die teruggezonden is vanuit Duitsland (retour afzender.....) niet m

Klachtnummer
# 620454
Gebruiker
A. Wiersma
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Post.nl kan een brief met inhoud die teruggezonden is vanuit Duitsland (retour afzender.....) niet meer vinden om via onze postcode die wij op de enveloppe hebben geschreven naar ons terugsturen. Dit frustreert temeer daar meerdere medewerkers deze enveloppe (gescande afbeelding in hun systeem) hebben gezien.

Gewenste oplossing

Het lijkt erop dat wij, ondanks over het algemeen door Post.nl welwillend te woord gestaan te zijn tegen een muur lopen. Hopelijk kan De Consumentenbond meer gewicht in de schaal leggen en wel personen te spreken krijgen die eea. in werking kunnen zetten.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste klant,

    Bedankt voor uw bericht op Klachtenkompas. Ik lees dat u wilt weten waar uw pakket is. Sorry voor de onduidelijkheid, ik kan me voorstellen dat dit vervelend is.

    Naar aanleiding van uw bericht heb ik geprobeerd telefonisch contact met u op te nemen. Helaas is dit niet gelukt, vandaar deze reactie.

    Aan de hand van de door u verstrekte gegevens heb ik onze systemen geraadpleegd. Hierdoor ben ik tot de conclusie gekomen dat er al een onderzoek loopt naar uw zending. Ik hoop oprecht dat het de behandelend collega lukt om uw zending te traceren. Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

    Als u in de toekomst nog vragen heeft, helpen we u graag via postnl.nl/klantenservice. Hier vindt u antwoorden op veelgestelde vragen en leest u hoe u contact met ons kunt opnemen.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen