Klacht POSTNL: Post.nl kent adres niet??????

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 277451
Gebruiker
M.K12
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik heb iets op marktplaats gekocht. Ik kreeg een reactie van de verkoper dat er geen postcode gevonden werd bij mijn adres?
De wijk waar ik woon bestaat al meer dan 35 jaar.
Ik was zeer verbaast. Natuurlijk heb ik geprobeerd om dit uit te zoeken, maar wat ik ook probeer, het lukt niet om deze vraag online te stellen aan post NL.
Het is namelijk niet mogelijk om een mail te sturen door die vervelende beslisboom die je eerst langs moet.

Gewenste oplossing

PostNL voert de combinatie adres/postcode op een juiste manier in!
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw Kok,

    Uit uw bericht begrijp ik dat het voor de afzender niet is gelukt om een pakket te frankeren en te sturen naar uw postcode en huisnummer. Het is mogelijk dat er rond 19 oktober een kleine technische storing is geweest waardoor het niet mogelijk is geweest om voor uw adres een verzendlabel aan te maken.

    Op dit moment is het weer mogelijk om een verzendlabel aan te maken voor uw postcode en huisnummer.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice. Daarnaast is het ook mogelijk om contact met ons op te nemen via onze Social Media kanalen zoals Twitter en Facebook.

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen