Klacht POSTNL: Post.nl komt haar afspraken niet na

Klachtnummer
# 277701
Gebruiker
RichardXX
Datum
1 reactie

Details

De klacht

POSTNL heeft dit antwoord geschreven op jouw klacht:
Geachte heer, mevrouw van Aalten, Hartelijk bedankt voor uw meldingen. Ik vind het zeer kwalijk dat er na meerdere klachten nog geen verbetering zichtbaar is in de bezorging van pakketten en dat er nu zelfs schade is ontstaan aan uw brievenbus. Voor het gedrag van deze medewerker bied ik u tevens mijn excuses aan. Ik zie dat er nog meerdere meldingen in behandeling zijn momenteel. Ik wil u vragen om dit even af te wachten. Er zal uiterlijk 20 oktober nog contact met u worden opgenomen omtrent de schade. Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd. Met vriendelijke groet, Annet PostNL Klantenservice

Ik wacht nog steeds op een belletje van post.nl, ze hebben geen contact met me opgenomen.
WEER EEN LOZE BELOFTE!!!

De oplossing

Contact met me opnemen en de schade die door hun is veroorzaakt vergoeden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw van Aalten,

    Hartelijk dank voor uw bericht. Ik vind het spijtig om te horen dat u geen reactie heeft ontvangen op uw klachten. Ik heb het klachtensysteem geraadpleegd en uw klachten erbij gepakt.

    Volgens de notities in mijn systeem heeft een leidinggevende op 10 oktober telefonisch contact met u gehad. Tijdens dit gesprek heeft de leidinggevende aangegeven dat het bekend was dat de situatie tussen u en de bezorger al een tijd lang niet soepel verloopt. De leidinggevende heeft toen aangegeven ermee bezig te zijn om een andere bezorger op de route te laten zetten. Dit is op 6 november gebeurd. Ik ga ervan uit dat uw klacht hiermee is beantwoord en opgelost.

    Wat betreft de schade aan uw brievenbus zie ik dat er geen contact met u op is genomen hierover. Mijn excuses voor dit ongemak. De afdeling die contact met u op dient te nemen heeft een achterstand opgelopen, waardoor u later een reactie ontvangt dan verwacht. Deze week zal er nog contact met u opgenomen worden hierover. Ik wil u vragen om dit af te wachten.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Minke
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen