Klacht POSTNL: Post.nl laat weten waar mijn pakketten zijn

Klachtnummer
# 358362
Gebruiker
Jhor
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Kaartje in de bus van post.nl afgegeven bij de buren.
Ten 1e zonder overleg.
Ten 2e het is helemaal NIET afgeven bij geen van al mijn buren gevolg ik ben 2 pakketten kwijt!
Echt waardeloos...

De oplossing

Mijn pakketten met spoed leveren. Heeft geld gekost!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heet over de bezorging van uw pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw zendingen niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u hierdoor teleurgesteld bent. Mijn excuses hiervoor.

    Volgens mijn informatie zijn beide pakketten bezorgd op uw adres. U geeft aan dat u het pakket nog niet heeft ontvangen, daarom raad ik u aan om na te vragen of iemand anders uw zending heeft aangenomen. Wellicht was dit een huisgenoot of één van de buren.

    Mocht niemand uw pakket hebben aangenomen dan adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender voor een passende oplossing. Zij kunnen indien nodig contact met ons opnemen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?