Opgelost door POSTNL: Post.nl levert paketten te vaak met vertraging.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 356820
Gebruiker
Knarffo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik bestel veel via Internet en vaak wordt de bezorging via Post.nl geregeld. In het verleden ging dit heel vaak goed, en kwam het pakket op de door de webshop levertijd binnen.
Tegenwoordig is de bezorging steeds vaker vertraagd, je krijgt een mailtje van Post.nl met een bezorgtijd en een paar minuten later ontdek dat de bezorging vertraagd is. Dit gebeurt soms wel drie keer of meer. Naar mijn mening presteert Post.nl momenteel ver onder de maat. Helaas kun je bij meeste webshops niet kiezen wie je pakket bezorgd , ik zou dan zeker niet voor Post.nl kiezen.

De oplossing

Service en App verbeteren

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er regelmatig vertraging ontstaat in de aflevering van uw pakketten. Ik kan me voorstellen dat u hier niet blij mee bent. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    We streven er uiteraard naar alle pakketten op de gewenste bezorgdag te bezorgen, dit is echter geen honderd procent garantie. Een enkele keer kan er tijdens het sorteer- of bezorgproces vertraging ontstaan waardoor de bezorging die dag niet haalbaar is en uitgesteld moet worden naar de volgende werkdag, dit is helaas bij uw pakket het geval geweest. De precieze oorzaak van de vertraging kan ik niet nagaan, dit kan bijvoorbeeld te maken hebben met vertraging in het transport of tijdens het sorteerproces. Volgens mijn informatie heeft u het pakket vandaag alsnog in ontvangst kunnen nemen. Mijn excuses voor de ontstane vertraging en overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Knarffo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Alsnog op een later tijdstip bezorgd. Hoop alleen dat het in de toekomst slecht een enkele keer voor zal komen.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen