Opgelost door POSTNL: Post.nl maakt in 4 maanden tijd 10 pakketten kwijt en liegt dat de verzender de oorzaak is.

content Opgelost
Teleurgesteldslachtoffer

Pakketten worden niet bezorgd. Dit is mij nu al 8 keer in 4 masnden overkomen. Als ik de klantenservice spreek dsn krijgt dr verzender de schuld. De ene keer zou die geen pakket hebben aanheleverd. De andete keer zou het pakket veel te laat zijn aangeleverd. Mijn record is een pakket dat pas na 3 maanden werd geleverd en wasrvan de klantenservice zei dat de verzender het pakket nooit had ingelevetd voor verzending. Verzender heeft toen na 2 weken via DHL aldnog het pakket na mij verstuurd e dit was er al binnen 24 uur. Tot mijn grote verbazing kwam 2 en halve maand later het pakjet alsnog via post.nl. In totaal duurde het dus 3 maanden. Nu is weer een pakket dagen vermist boj post.nl dit maal gaat het om een dure verzekerde smarttelefoon. Tegen mij zegt post.nl dat het pakket veel te laat is aangeboden maar dat smarttelefoon wel uren eerder per internet door de de verzender is aangemeld. Tegen de verzender zegt post.nl dat het pakket ruim op tijd door de verzender is aangeboden maar dat een medewerker van het postsorteercentrum de telefoln verkeerd heeft ongescand, waardoor pakket op de verkeerde band terecht is gekomen en het pakket nu onvindbaar is hierdoor.

Post.nl is zo'n slecht bedrijf dat het weer onder de overheid zou moeten komen als staatsbedrijf. Ik wordt constant voorgelogen en zoals ik zei heb ik tot 3 maanden op 1 pakket moeten wachten en ging het met 10 pakketten fout de afgelopen maanden. Ook ben ik bij een bezorger geweest die zijn zolder vol met pakkrten heeft liggen die niet in zijn busje passen, omday post.nl chronisch de bezorger zoveel pakketten aanbiedt dat 1 derde van dir pakketten niet in zijn busje past. Hij had met een camera opgenomen hoeveel pakketten hij moest bezorgen en uit de beelden bleek idd dat 1 derde niet in zijn busje paste en dat hij genoodzaakt was de pakketten op zolder te laten en die pakketten weren daarom dus veel te laat bezorgd. Deze werknemer moest ook vi de nep ZZP constructie werken, masr wetd als werknemer behandeld en betaald, zonder de werknemersvetzekeringen. Natuurlojk pikte deze man dit niet meer nu de economie als een tierelier draait en is hij nu van baan veranderd.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van pakketten op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik heb even met u meegekeken naar de desbetreffende code. Ik kan zien dat deze 1 dagje vertraging heeft opgelopen en vandaag bij u is bezorgd. Het is altijd van belang om rekening te houden met ongeveer 2 werkdagen. Een dagje vertraging kan helaas gebeuren, hiervoor vragen wij ook om uw begrip.

Teleurgesteldslachtoffer
Telefoon is ipv zaterdag op maandag bezorgd. Ik ben op zayerdag door een medewerker van post.nl voorgelogen dat de telefoon veel te laat was aangeleverd. De telefoon was juist ruim op tijd aangeleverd en niet te laat. Jullie sorteercentrum heeft de telefoon verkeerd ingescand en op een verkeerde band gelegd maar dat zei uw medewerker niet tegen mij. Mobiel.nl heeft dit pakket VERZEKERD gestuurd met de garantie uiterlijk binnen 24 uur bij mij zou zijn en niet pas na het weekend met leugens s vd klantenservice van post.nl.Bovendien was dit al de 8e keer in 4 maanden dat pakketten te laa t bezorgd worden. 1 pakket deed er maanden over. Echt waar. En weer zei jullie klantenservice dat de zenfing niet was aangrboden. Jlullie klantenservice is oneerlijk bezig. Zij liegen.Jullie zijn echt niet goed bezig. Jullie hebben deze klacht opgepakt omdat ik jullie op klachtenkompas heb gezet. Ik weet zeker als ik dit niet had gedaan dat het veel langer l hebben geduurd voordat de klacht werd opgelost.