Klacht POSTNL: Post.nl opnieuw

#benhetbeu

Om het even zo de zeggen, ik heb het nu echt zo gehad met post.nl

Ik bestel vaak via Ali express of wish en heel vaak , maar echt heel vaak staat mijn pakettje in de app van post.nl dat het zou toekomen met foto er bij zelf van het pakketje. Maar het komt amper toe.

Hulp via Messenger of Twitter moet je niet verwachten van die ....
Dan is het, je moet naar afzender sturen, daar ligt het probleem.

Terwijl post.nl er wel foto van heeft of scan van gemaakt en in hun app staat
Maar het ligt niet bij hun hoor

Dus ik wil nu na maanden dit voorval de hebben hoger op klacht indienen, want van mijn part stopt die handel er mee,

Iemand idee waar ik hoger op klacht kan maken

Hier heb 1 foto geüpload van zo en pakje, maar zo ging het al bij meer , veel meer

Mij info geeft waar ik hogerop klacht kan indienen ipv hun klantendienst

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u regelmatig post niet ontvangt, terwijl de post wel in de app staat. Ik kan me voorstellen dat dit erg teleurstellend is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Omdat de post mee gaat met de miljoenenstroom en voor ons niet traceerbaar is, kan ik helaas niet achterhalen waarom de post niet bezorgd is.

Uiteraard is het niet de schuld van de afzender dat uw post niet is aangekomen, maar omdat de afzender het poststuk onverzekerd verstuurd heeft, kunnen wij u geen vergoeding aanbieden. Ook is het niet mogelijk om een onderzoek te starten naar een poststuk zonder traceercode. U kunt bij de afzender aangeven dat u het poststuk niet ontvangen heeft. De afzender kan u dan de kosten vergoeden.

- Op welke datum staat de post in de app die u niet ontvangen heeft?
    - Wie is hiervan de afzender?