Klacht POSTNL: Post.Nl past leveringsdatum aan die niet uitkomt, lang gewacht aan telefoon voor ik medewerkerwew

rosegarden

Afspraak levering pakket veranderd door post.nl en daarna lange tijd aan de telefoon gewacht voor gesprek met medewerker.

Ik wil dat de post.nl afspraak nakomt wat tijdstip betreft levering pakket, deze wordt niet voor niets gemaakt. Met mijn telefoonbundel is het erg nadelig omdat ik lang moest wachten eer ik medewerker aan de telefoon kreeg. Veel te lang in de wacht gestaan wat ik schandalig vind voor zo een groot bedrijf!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket en de bereikbaarheid van onze klantenservice. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat uw pakket niet binnen het aangeven tijdvak is aangeboden. Mijn excuses hiervoor. We kunnen het tijdvak echter nooit helemaal garanderen. Dit is afhankelijk van hoe de route van de chauffeur die dag verloopt. Als het vlot gaat of het is rustiger dan kan het gebeuren dat de chauffeur eerder langs komt en wanneer het tegen zit kan er vertraging ontstaan. Wij houden dit achter de schermen wel in de gaten om het tijdvak dan bij te kunnen stellen, maar het blijft een indicatie. Ik zie aan de hand van mijn administratie dat mijn collega uw klacht tevens heeft geregistreerd. Dit wordt verder intern bekeken en u zal hier geen verder bericht over ontvangen. Ik zie dat uw pakket bij buren is afgeleverd op 13 augustus.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl. We zijn niet alleen telefonisch te bereiken, u kunt bijvoorbeeld ook chatten, online een klacht indienen of een privé bericht sturen via Facebook of Twitter.