Klacht POSTNL: post.nl weigert oplossing open laten staan hek

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 117903
Gebruiker
Sannepan
Datum
6 reacties

Details

De klacht

Bezorgers hebben herhaaldelijk het hek openlaten staan ondanks dat er naast de deur en brievenbus het verzoek hangt het hek te sluiten ivm blind/dove kat die anders weg kan raken uit de verder geheel afgezette tuin.
Post.nl heeft echter allen slappe excuses en loze beloftes waardoor ik het hek heb af moeten sluiten wat overlast veroorzaakt voor andere bezorgers die het hek wel sluiten.
Helaas moeten de goeden altijd onder de kwaden lijden. maar goed, dit loopt dus kennelijk uit naar een rechtszaak...


Geachte mevrouw den Dikken,

We zullen hier uiterst serieus naar kijken en de betreffende bezorger hierop aanspreken natuurlijk. Echter hebben we dan wel de gevraagde gegevens van u nodig. En nogmaals: de kosten kunnen wij niet vergoeden. Had graag meer voor u willen betekenen, maar ben niet in de mogelijkheid.

U hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,
Onin
Klantenservice PostNL

De oplossing

dat moet ondertussen wel duidelijk zijn!

6 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw,

    Het spijt mij te horen dat u deze maatregelen heeft moeten nemen. Natuurlijk spreken wij de bezorger hier op aan. Als het nog altijd niet goed gaat, of u heeft nog meer klachten betreft de bezorger, hoor ik dat graag van u. Dan gaan wij er wederom achteraan.

    Met vriendelijke groet,

    Jos
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Er jammer dat jullie niet lezen voordat jullie weer zo een standaard , ondoordacht, afgezaagd en onacceptabel antwoord sturen.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Den Dikken,

    U bent het niet eens met het gegeven antwoord en zou graag duidelijk en concreet horen wat u graag als oplossing zou zien. Ik zal mijn best doen u hierbij te helpen maar op dit moment, met de gegeven informatie, kan ik niks anders dan eerder genoemd.

    Met vriendelijke groet,

    Jos
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Sannepan
    Datum
    Ik blijf niet in herhaling vallen.
    Jammer dat jullie dat wel doen.
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw den Dikken,

    Begrijpelijk dat u blijft antwoorden, en het niet eens bent met de antwoorden die wij geven. We hebben de bezorger aangesproken op zijn handelingen. Uiteraard is het altijd ook wijsheid zelf even de bezorger vriendelijk aan te spreken, met de vraag of hij het hekje wilt sluiten. Ervan uitgaande u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben, sluit ik hierbij uw klacht. Het spijt me als ik u niet naar tevredenheid kunnen helpen.

    Met vriendelijke groet,

    Maarten
    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    Sannepan
    Datum
    NIET AFGEHANDELT

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sannepan
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?