Klacht POSTNL: Post.nl Wil aangetekende postverzending niet terug betalen.

T. Beelen

Post.nl Wil aangetekende postverzending niet terug betalen.

Aangetekende postpakket verstuurd naar Australie 24 april 2020 € 49,30
Post versturen naar Australie op deze datum was veilig.alleen vertraging.
Op 5 mei uit Duitsland Koln teruggestuurd ( met sticker Carona)
Post nl. wil verzendkosten niet vergoeden(overmacht)????
Post.nl doet geen moeite om onderzoek in te stellen in Duitsland wat de oorzaak is om een aangetekende pakket retour te zenden i.p.v Australie
Bedrijf post.nl heeft een nazorg plicht voor een onderzoek om verzender aan te tonen en deze te kunnen onderbouwen.
Post nl. Heeft de dienst niet geleverd en Is de overeenkomst niet na gekomen.

Post.nl Heeft een NAZORG plicht om een aangetekende post pakket en een onderzoek in te stellen om verzender te kunnen onderbouwen,terwijl het veilig op de site stond, om dit pakket post te versturen naar Australie.
Post nl Is de overeenkomst niet nagekomen.
Gevraagd naar een onderzoek in Duitsland Koln, omdat Corona niet de reden is voor terug zending, maar dat er geen vracht vervoer naar Australie de oorzaak is. Vanaf 10 juni zijn er twee aangetekende pakketten verstuurd naar Australie, nog steeds (30 juni) niet aangekomen,blijken nu in Amsterdam te staan. Verschuil maar naar de CARONA, dan hoef je verder niets te doen ???? Vr gr T.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het retour sturen van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me uiteraard voorstellen dat u teleurgesteld bent over de uitslag van het onderzoek en het feit dat u dit pakket retour heeft ontvangen, maar ik kan daar niets aan veranderen. Ik zie dat het allemaal is toegelicht in de e-mail die u van deze afdeling heeft ontvangen.