Klacht POSTNL: Post.nl zin OPLICHTERS!!!!

Klachtnummer
# 342414
Gebruiker
Jez
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Diefstal, en verzonnen persoon waar het zou zijn afgeleverd.En daarmee is de zaak blijkbaar opgelost voor Post.nl

Post.nl zijn oplichters!!!!!

Gewenste oplossing

Post.nl moet aangeklacht worden, niet alleen voor mij, maar voor al die 100-den pakketen ddie 'spoorloss'raken daar!

ze zouden voor elk verdwenen pakket een boete opgelegd moeten krijgen van 10.000 euro.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Van Eyken,

    Dank u wel voor uw bericht op deze website. Uit uw bericht begrijp ik dat uw zending niet is afgeleverd. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het is zeker niet fijn dat u uw zending niet heeft ontvangen. Ik heb voor u gekeken en ik zie dat de afzender een onderzoek naar de zending heeft gestart. Uit het onderzoek is niet gekomen helaas.

    Deze zending is als standaard zending verzonden en daardoor is het niet mogelijk om hier een vergoeding voor aan te bieden. U zult dit verder met de afzender moeten oplossen. Mijn excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen