Klacht POSTNL: Post
Details
De klacht
Goedemiddag,
Ik heb een week geleden een pakket van Engeland bestelt. Vorige week vrijdag heb ik gecheckt en mijn pakket is teruggestuurd. Ik heb nu al uren gechat en gebeld aan Post.nl. Dat is blijkbaar en Post.nl zei ook dat de medewerker heeft een fout gemaakt. Hij heeft een toevoeging gezocht maar op mijn adres staat mijn naam en het adres zonder toevoeging. Dat is zijn fout maar Post.nl heeft niks geholpen. Ik krijg elke keer weer de antwoord alleen de afzender kan aaklagen maar ik heb bijna 200 euro betaald aan mijn pakket en Post.nl is nog steeds alleen aan hun schouder schudden. Dat is belachelijk! ik wil ergens aanklagen. Ik heb het juist adres gegeven en tot nu heb ik geen problemen met mijn adres gehad. Iemand (eigenlijk de Post.nl) moet het oplossen.
Balazs
De oplossing
Ik wil zo snel als mogelijk mijn pakket terug.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.