Klacht POSTNL: Post

Klachtnummer
# 265646
Gebruiker
BSGyovai
Datum
1 reactie

Details

De klacht


Goedemiddag,
Ik heb een week geleden een pakket van Engeland bestelt. Vorige week vrijdag heb ik gecheckt en mijn pakket is teruggestuurd. Ik heb nu al uren gechat en gebeld aan Post.nl. Dat is blijkbaar en Post.nl zei ook dat de medewerker heeft een fout gemaakt. Hij heeft een toevoeging gezocht maar op mijn adres staat mijn naam en het adres zonder toevoeging. Dat is zijn fout maar Post.nl heeft niks geholpen. Ik krijg elke keer weer de antwoord alleen de afzender kan aaklagen maar ik heb bijna 200 euro betaald aan mijn pakket en Post.nl is nog steeds alleen aan hun schouder schudden. Dat is belachelijk! ik wil ergens aanklagen. Ik heb het juist adres gegeven en tot nu heb ik geen problemen met mijn adres gehad. Iemand (eigenlijk de Post.nl) moet het oplossen.

Balazs

De oplossing

Ik wil zo snel als mogelijk mijn pakket terug.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een pakket uit Engeland heeft besteld, maar dat deze retour is gestuurd naar de afzender. Ik snap dat dit vervelend is, en ik bied u dan ook mijn excuses aan.

    Zodra de afzender het pakket retour heeft ontvangen, zal daar de juiste reden van retour op vermeld staan. Mocht de reden van retour niet juist zijn, kan de afzender contact met ons opnemen om het uit te laten zoeken.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze Klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen