Opgelost door POSTNL: Post

mir212121@hotmail.com

Wij hebben op 17-09-2013 een nieuw postadres door aankoop woning, nu heeft de vorige eigenaar van deze woning zijn post door post.nl een halfjaar doorlaten sturen naar zijn nieuw postadres maar nu gaat onze post er ook naar toe sinds 17-09-2013.
Wij hebben via email en telefonisch meerdere malen van dit grote probleem ingelicht zij zouden dit oplossen maar er gebeurd helemaal niets.Wij hebben hierdoor buitengewone grote problemen gekregen en deze stoppen natuurlijk niet omdat wij niet kunnen reageren naar instanties toe .Hoop dan ook dat u iets voor ons kunt betekenen.

Met vriendelijke groeten Tonnie en Miriam Natrop.

Dat het zo snel mogelijk wordt opgelost.

Geachte heer en mevrouw Natrop,Uit uw bericht begrijp ik dat u sinds september een nieuw adres heeft, maar dat de oude bewoner van uw nieuwe adres een verhuisservice heeft voor een half jaar en dat ook uw post wordt doorgestuurd naar dat nieuwe adres. Dit mag natuurlijk absoluut niet de bedoeling zijn en ik bied u dan ook mijn excuses aan voor dit ongemak.Ik zie dat er eerder ook al eens een melding van is gemaakt. Graag zou ik nog van u willen weten op welke datum uw post voor het laatst naar het adres in Rotterdam is doorgestuurd. Graag hoor ik dit van u.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    Geachte heer,dame
    De post komt nog steeds aan in Rotterdam ,omdat er niet gekeken
    wordt naar onze naam en alleen naar het adres.wij zijn wel blij met uw reactie.
    Nu het duidelijk is wat het probleem is gaan we er van uit dat het probleem zo snel mogelijk wordt opgelost.
    met vr. groeten, A.B.J. Natrop
    Geachte heer en mevrouw Natrop,Bedankt voor uw bericht. Vervelend dat uw post ook wordt doorgestuurd naar Rotterdam. Ik zie dat hier op 31 december 2013 ook een melding van is gemaakt en dat de automatische doorzending toen is stopgezet. Vanaf toen zou het goed moeten gaan, maar het blijkt dus dat het met de handmatige doorzending ook niet goed gaat. Ik heb er wederom een melding van gemaakt richting de vestiging die verantwoordelijk is voor de doorzending van de post van de oude bewoner van uw nieuwe adres en ik ga er vanuit dat de service van degene die naar Rotterdam is verhuisd binnen drie werkdagen weer juist wordt uitgevoerd.Nogmaals mijn excuses voor het ontstane ongemak, maar bedankt voor het doorgeven van uw klacht.Ik ga er vanuit u hierbij voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,
    Gerie
    mir212121@hotmail.com
    Geachte heer,dameKlinkt allemaal best positief maar heb nog geen vertrouwen dat het goed zou komen omdat het al zo lang duurt .
    Hoop dan ook als het niet goed gaat dat post .nl mij 1 maal per week benadert via mij telefoonnummer 0631371008 zodat
    wij hun ook op de hoogte kunnen houden.Ook omdat wij al veel geld kwijt zijn geraakt aan het 0900 nummer van post.nlMet vriendelijke groeten A.B.J. Natrop
    Geachte heer en mevrouw Natrop,Ik kan me voorstellen dat uw vertrouwen in deze meldingen minder is geworden, aangezien u deze melding al vaker bij ons heeft gemaakt. Absoluut een kwalijke zaak.Met deze reden zorg ik er ook voor dat u met het uitsluitsel van het onderzoek naar de verkeerd lopende service nog wordt teruggebeld, zodat u op die manier op de hoogte wordt gesteld. Mijn excuses nogmaals voor het ongemak.Ik ga er vanuit dat ik u zo voldoende heb geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Sophia
    Geachte mevrouw Sophia,
    Vind u aanpak op dit probleem goed .Met vriendelijke groeten A.B.J.Natrop
    Geachte heer en mevrouw Natrop, Ik ben blij om te lezen dat u tevreden bent met de aanbieding die mijn collega u heeft aangeboden. U word uiterlijk op 22 januari hierover geïnformeerd. Mocht u nog vragen hebben dan hoor ik dit graag van u. Met vriendelijke groet,Sylvia
    Geachte heer,dame
    Wij willen post .nl bedanken voor deze zeer goede afhandeling
    van ons probleem hopende dat dan ook alle post aankomt.
    Met vriendelijke groeten A.B.J.Natrop