Klacht POSTNL: Post

Textielplein

Post.nl
Laatste jaren slechte post bezorging . ik heb posf van mijn buren ontvangen van politie en belasting dienst. Ik ben bang dat mijn buren ook mijn post ontvangen hebben en niet mij overdragen.
Letten jullie aub op over belangrijke posten vooral als wij boetes moeten betalen .

Opletten brieven voor wie welke nummers bestemd zijn

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw briefpost. Regelmatig wordt de post van uw buren bij u in de bus gedaan. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me indenken dat u daar niet gerust over bent en u liever niet wilt dat de post van uw buren bij u in de bus terecht komt. Ik wil hier graag een klacht voor aanmaken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wanneer heeft u de post ontvangen?
    - Weet u zeker dat het om post gaat dat via PostNL is bezorgd? Dat kunt u herkennen aan de oranje streepjescode rechtsonder de envelop of het PostNL port betaald logo.
    - Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.