Klacht POSTNL: Postbezorger doet zijn haar werk niet

Klachtnummer
# 368772
Gebruiker
Alida
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zo klaar mee postbezorger doet zijn haar werk niet. Na zoveelste keer tv gids niet ontvangen en meer post zucht. Net of ze expres me deur voorbij lopen. Maar ja waar kun je klacht in dienen ze nemen je gewoon niet serieus

De oplossing

Dat eindelijk post bij mij bezorgt wordt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de postbezorging op uw adres niet goed verloopt. U geeft aan dat u voor de zoveelste keer poststukken niet heeft ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Omdat er van briefpost geen administratie wordt bijgehouden kan ik tot mijn spijt niet achterhalen wat er precies is gebeurd. Uiteraard dienen we actie te ondernemen om ervoor te zorgen dat de postbezorging op uw adres zal verbeteren. Helaas hebben wij van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Op basis van uw adresgegevens heb ik geen recente klachten kunnen vinden. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvangen wij graag alsnog de volgende informatie:

    - Van welke afzenders mist u momenteel post?
    - Hebben de afzenders aan u bevestigd dat het poststuk via PostNL is verzonden?
    - Op welke datum is de post verstuurd?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding op Klachtenkompas verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?