Klacht POSTNL: Postbezorger door de schutting om pakket bij het huis te leggen. Geen respect voor onze privacy.

J Kluiwstra

Een pakketje op onze BBQ gelegd. Postbezorger is dus door onze schutting gekomen. Al vaker aangeven dat wij dit niet willen i.v.m. privacy rondom ons huis. Wij vinden het geen fijn idee dat postbezorgers bij ons op de dam lopen als wij niet thuis zijn.

Wij willen dat de postbezorger bij de deur aanbelt. Zijn wij er niet? Breng dan het pakketje bij de buren. Niet over onze dam of door de schutting.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw zending door de bezorger op de barbecue achtergelaten is. De bezorger moet hiervoor door de schutting zijn gegaan en over de dam zijn gelopen, ik kan me voorstellen dat u dit niet prettig vindt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik wil graag een melding maken om de bezorger aan te spreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Wat is de Track & Trace-code van de zending? Of gaat het om een postzending? Kunt u in dat geval aangeven op welke datum de zending is afgeleverd en of er een PostNL Port Betaald logo op de zending staat of een streepjescode rechtsonder?

- Wat is uw e-mailadres?