Klacht POSTNL: postbezorger geeft pakje niet af

Klachtnummer
# 342085
Gebruiker
sem
Datum
1 reactie

Details

De klacht

bezorger was net langsgeweest met de melding dat het pakje nog in zijn bus lag en gaf aan later aan te bellen om het te geven, is niet teruggekomen en heb een melding ontvangen dat ik niet thuis aanwezig was en het de volgende dag weer zou komen.

De oplossing

mijn pakje krijgen

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er onduidelijkheid is ontstaan over de status van de zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen