Klacht POSTNL: postbezorger is niet zorgvuldig omgegaan met andermans spullen

GingerenCosta

Ik had een pakketje besteld, en het was geen brievenbuspakket. Echter heeft de postbezorger de kranten uit onze brievenbus gesmeten (kapot gescheurd en nat van de regen) en mijn pakketje in de brievenbus geduwd. Mijn pakketje was nog heel, alleen de kalender die erbij zat was verkreukt. Daarbij mag postnl geen pakketje van €180 in de brievenbus douwen als het geen brievenbuspakket is.

Ik wil dat dit niet meer gebeurd, een bosje bloemen als excuus zou wel mooi zijn. KPN kan dit ook dus PostNL ook, toch?

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop de chauffeur uw pakket bezorgd heeft. De chauffeur zou uw pakket in de brievenbus hebben gepropt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst mijn oprechte excuses voor het feit dat de bijgevoegde kalender beschadigd geraakt is en dat de chauffeur andere post uit uw brievenbus heeft gehaald. Dat is absoluut niet de bedoeling. Wel is het zo dat een standaard pakket, ongeacht de waarde, in de brievenbus bezorgd mag worden. Uiteraard moet dit dan wel goed passen.

- uw e-mailadres.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw privébericht met aanvullende informatie. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van de door u aangeleverde informatie de manager van de verantwoordelijke bezorger op de hoogte gebracht. Hij of zij zal met de bezorger in gesprek gaan om het belang van correcte bezorging te benadrukken en herhaling in de toekomst te voorkomen. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden, dan zal de leidinggevende daar zijn/haar verantwoordelijkheid in nemen. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u zelf geen persoonlijke terugkoppeling. Ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten.