Klacht POSTNL: postbezorger komt niet opdagen, wel een 'we hebben uw gemist' bericht, maar geen briefje in de bus.

Klachtnummer
# 289784
Gebruiker
Lotje5698
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketbezorger komt gewoon niet opdagen

De oplossing

Een excuus of compensatie is op zn plek. Ik ben de hele dag thuis gebleven voor de bezorger die niet op komt dagen en het zich er gemakkelijk vanaf brengt door we hebben u gemist aan te klikken. Geen briefje in de bus ofc, want hij is niet langs geweest. Slechte zaak. Nu moet ik maandag het pakketje zelf bij een post nl punt afhalen, want savonds thuisbezorgen kost geld, en tsja overdag moet er gewerkt worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Wijtenburg,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw pakket niet heeft mogen ontvangen. Mijn excuses voor deze gang van zaken. Graag reageer ik op uw bericht.

    Een klacht is in deze situatie zeker op zijn plaats. Heeft u voor mij de Track en Trace-code van het pakket? Kunt u mij daarnaast verzekeren dat uw bel werkende is? Met deze gegevens kan ik een klacht registreren. Hier zult u geen terugkoppeling over ontvangen, maar deze klachten dienen ter verbetering van onze interne systemen. Nogmaals mijn excuses.

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Rodney
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen