Opgelost door POSTNL: Postbezorger leest de huisnummers niet meer

Asher

In onze brievenbus ligt regelmatig de post van de andere buren. Ik heb hier een klacht over ingediend, krijg keurig antwoord dat ze er iets aan zullen doen. Ik kreeg na een tijdje ook mail van een bedrijf namens Post.nl of de klacht wel goed was afgehandeld, toen ik daar op klikte,kwam er een melding dat die website niet bestond (schrik) Nu, na enkele weken is het precies hetzelfde: vanmorgen weer de post van de ING bank van de buren in mijn bus en mijn DigiD aanvraag was weer bij een ander bezorgd. Post.nl doen er dus duidelijk niets aan anders zou het zo snel al niet weer verkeerd gaan.

Gewoon mijn eigen post in mijn eigen bus en niet steeds de angst dat er belangrijke post kwijt raakt.

Geachte mevrouw Van de Luitgaren,Bedankt voor uw klacht op deze website. U geeft aan dat u, ondanks eerdere melding, nog problemen heeft met de postbezorging. Namens PostNL mijn oprechte excuses voor het hierdoor ontstane ongemak.Ik heb uw klachten doorgegeven aan de afdeling postbezorging. Deze heeft aanvullende maatregelen genomen om de bezorgkwaliteit op uw adres te verbeteren. Tevens wil ik u erop attenderen dat alle door PostNL vervoerde poststukken herkenbaar zijn aan de oranje streepjescode die tijdens de verwerking wordt aangebracht. Post zonder oranje streepjescode wordt door een andere verspreidingorganisatie bezorgd en PostNL heeft hier geen invloed op. Met vriendelijke groet,Syke Keekstra
    Asher
    Bedankt voor het nogmaals doorgeven van mijn klacht. Ik let er wel altijd op of het werkelijk post van Post.nl is. Of het nu echt goed gaat moeten we natuurlijk even afwachten.