Klacht POSTNL: Postbezorger plaatst zelf handtekening voor ontvangst aangetekend poststuk.

sad Niet opgelost
# 419284
GPS

Postbezorger heeft 11 januari 2020 zelf handtekening geplaatst voor Aangetekend poststuk en daarna gewoon in de bus gedaan.

Hier wat mee doen zodat dit niet meer gebeurd.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop een aangetekende brief bij u is bezorgd. De betreffende brief is in uw brievenbus afgeleverd, terwijl u voor ontvangst van de brief had moeten tekenen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het afleveren van een aangetekende brief in de brievenbus is niet de normale aanbiedprocedure. Namens PostNL bied ik u mijn excuses aan dat dit toch gebeurd is. Uw klacht staat geregistreerd en is doorgezet naar de leidinggevende van de verantwoordelijke chauffeur. U ontvangt hierop geen persoonlijke terugkoppeling, maar u mag verwachten dat de situatie zich niet zal herhalen.

GPS
Het is vandaag 31 januari. Ik heb vanaf 24 januari geen post meer mogen ontvangen. Terwijl er in de post.nl app al 14 poststukken worden afgebeeld die vanaf 24 januari bezorgd hadden moeten worden. Heeft dit met rancune te maken omdat ik een melding heb gemaakt? Het moet niet gekker worden! Ook vandaag Post.nl gebeld, ze gaan het uitzoeken en hopen mij voor 12 februari te laten weten wat er loos is. 12 februari!!!!