Opgelost door POSTNL: Postbezorger retourneer voor ons bestemde post: wij zouden geen brievenbus hebben (= onjuist).n
Details
Klacht
Er zijn één of meer postbezorgers (niet alle) die denken en noteren dat wij geen brievenbus hebben en die aan ons geadresseerde post zonder meer terugsturen naar de afzender, van wie wij dat dan weer vernemen (zo o.m. een kerstkaart die uiteraard niet door ons werd geweigerd !) De brievenbus is er wel, zit sinds mensenheugenis aan de gevel op enkele meters van de voordeur, waar een pamflet hangt waarop de plek van de brievenbus is aangegeven. Deze voldoet ook aan de afstandseisen Dit terugsturen van de post ervaren wij nu voor het eerst sinds half december 2022, terwijl wij al meer dan 40 jaar op het zelfde adres wonen. We hebben ons probleem voorgelegd aan het postagentschap, maar dat zegt hierover geen zeggenschap te hebben en dat het zelf ook klachten heeft over de service van PostNL, o.m. omdat het daarbij te maken heeft met mensen die geen Nederlands spreken of verstaan en dit niet met PostNL kunnen bespreken. Er is onzerzijds ook digitaal een klacht ingediend bij PostNL maar daarop is niets vernomen.Gewenste oplossing
Door op onze klacht actie te ondernemen richting bezorgers resp. ons te informeren en in ieder geval door met ons contact op te nemen om - indien nog nodig - tot een oplossing te komen, evt. ook in samenspraak met het postagentschap.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.