Klacht POSTNL: Postbezorger skipt huizen.

Klachtnummer
# 401087
Gebruiker
DerdeEekhoorn#850
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Terwijl ik gewoon thuis was, kreeg ik een melding dat de bezorger langs was geweest en mij had gemist.
Die bezorger is gewoon niet langsgeweest dus.

De oplossing

Ik zou gewoon graag willen zien dat dit niet meer gebeurt en dat ik mijn pakketje nu wel deze avond ga krijgen, zodat ik weer meer in post.nl kan vertrouwen.
Zeker als je voor zelfde avond diensten kiest. Dan verwacht je dat dat ook is wat je krijgt.

2 reacties

  1. Auteur
    DerdeEekhoorn#850
    Datum
    Update: vanavond is de bezorger weer niet langsgeweest.
    Hopelijk doet hij of zij dat morgen wel, al geloof ik hier minder in dan jullie werknemers dat doen.
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. U was twee keer gewoon thuis. Er werd echter toch aangegeven dat de bezorger u gemist heeft. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat uw zending tot twee keer toe niet is bezorgd. Ik zie dat u inmiddels ook via een andere weg contact heeft gehad. Vanuit daar is er een klacht ingediend zodat dit met de bezorger besproken kan worden. U ontvangt daar verder geen reactie meer van, maar u kunt ervan uit gaan dat dit niet weer gebeurt. Mocht het toch weer mis gaan, dan horen we dat uiteraard graag.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over ?