Opgelost door POSTNL: postbezorger tekent zelf voor ontvangst van mijn aangetekende pakket

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 367100
Gebruiker
verdrietigvarken
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zit te wachten op een aangetekend pakketje en, gezien mijn vorige ervaringen met Post.nl, houd ik de track'n trace in de gaten. Tot mijn verbazing zie ik dat mijn pakket is afgeleverd EN er is ook voor getekend. Blijkt het pakketje in de brievenbus te liggen.. Ik meende dat het de bedoeling is dat ikzelf teken voor ontvangst... bovendien heb ik er E8.50 voor betaald. Ben helemaal klaar met jullie beleid Post.nl. Blijkbaar hebben de bezorgers geen tijd om aan te bellen of kan het ze niks schelen. Misschien is het handiger om eens op te houden met de bezorgers per pakket te betalen... en een vaste vergoeding te geven. Toen dat nog niet zo was, ging het prima!!!

De oplossing

Ik heb het ontvangen, dus dat is opgelost. Maar.... ik denk echt dat als je mensen motiveert met een vast bedrag aan vergoeding, dat er veel minder gesjoemeld gaat worden.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de bezorger zelf heeft getekend voor uw pakket, en het pakket in de brievenbus bezorgd heeft. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is, vooral omdat ik begrijp dat er er al vaker iets is voorgevallen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Het afleveren van de aangetekende brief in de brievenbus is niet de normale aanbiedprocedure. We bespreken dit met de bezorger, zodat deze uw post voortaan correct zal aanbieden. U krijgt hier verder geen terugkoppeling op, maar hiermee wil ik herhaling in de toekomst voorkomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
verdrietigvarken
Datum
Uiteindelijke oplossing
De afhandeling? Men gaat met de bezorger overleggen? Of het wat helpt? Ik ben eigenlijk wel klaar met post.nl. Vanmiddag komt er weer een zending. Hopelijk gooit de bezorger het bvb-pakketje in de juiste brievenbus.. 2: Om kort te zijn, ik weet niet of er met de bezorger gesproken is. En.. of men wel op de hoogte is wie er nu precies bezorgd. Dat verschilt nog wel eens. Wellicht moet er meer gelet worden op het reilen en zijlen tussen de brieven-bezorgers?
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen