Klacht POSTNL: Postbezorger vermoord kitten door medijncen niet te leveren!!

FuckPostNL

Vandaag zou een pakket van medpets binnenkomen tussen 12:10 en 14:10, ik heb vanaf half 2 tot nu op de bank zitten wachten, ineens krijg ik een email met de melding dat er niemand bereikbaar was en het pakket afgeleverd wordt op een postnl locatie. Ik zit met tranen in mijn ogen want ik zit met een kitten die hartstikke ziek is! En het pakketje bevat medicijnen. Nu bel ik naar de klantenservice en die kunnen natuurlijk zoals verwacht NIKS DOEN. Ja een melding maken en het pakje kan ik nu dus pas maandag ophalen!! IK HOOP OPRECHT DAT DEZE BEZORGER PER DIRECT ONTSLAGEN WORDT! Er is geen PostNL bezorger in de buurt van mijn huis of straat geweest en deze fijne vent wou duidelijk vroeg het weekend in!! En ik kan mooi met een ziek beest wachten tot het maandag is! Bedankt he! Bedankt postnl voor jullie fucking klote service! Hopelijk gaan jullie kapot! Klote bedrijf! Fuck jullie allemaal!

Wat ik wil is dat ze godverdomme het pakje per direct afleveren zodat ik mijn dier kan helpen!! En dat de postbezorger ontslagen wordt!!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De track en trace geeft aan dat de bezorger u gemist heeft, echter was u thuis voor ontvangst. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u hierdoor het pakket niet eerder heeft kunnen ontvangen. Ik kan hierover een klacht voor u indienen, zodat dit met de bezorger wordt besproken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft de bezorger een briefje achtergelaten en werkt de bel goed?

- Uw e-mailadres.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

FuckPostNL
    Man man man. Copy paste berichtje dit? Precies hetzelfde via Facebook messenger ontvangen. Nogmaals... NEE DE BEZORGER HEEFT NIET AANGEBELD. LEES VERDOMME M'N BERICHT EENS GOED. IK ZAT OP DE BANK. DIE STAAT MET ZICHT NAAR HET RAAM EN VOORTUIN EN NEE GEEN BRIEFJE, WANT GEEN BEZORGER IS...INDERDAAD DUS OOK GEEN BRIEFJE IN DE BUS!! Rot toch op net jullie excuses, wat heb ik daar nou aan joh. Klote bedrijf.

Bedankt voor uw bericht. In het vorige bericht heeft mijn collega u gevraagd of uw deurbel goed werkt, en niet of de bezorger wel heeft aangebeld. Ik zie overigens dat er al een klacht voor u is geregistreerd. Ik kan dit niet nogmaals doen en ik wil u vragen om de volgende keer één kanaal aan te houden om contact op te nemen. Zo wordt eventuele verwarring voorkomen.