Opgelost door POSTNL: Postbezorger weigert op zaterdag pakket af te leveren meerdere malen!
Details
Klacht
We hebben nu meerdere keren op de zaterdag gehad dat de bezorger het pakket niet aflevert. En elke keer wordt het pakket dan bij een PostNL punt afgeleverd dat zo'n 15 tot 20 minuten fietsen is. Terwijl er zeker 5 post punten dichterbij zijn!Ik probeerde jullie klanten service om kwart voor 4 te bereiken maar van jullie bot kreeg ik te horen dat het al gesloten was. Op jullie website staat dat jullie op zaterdag tot 4 uur open zijn. Dus dat is klacht 1!
Klacht twee is dat we speciaal thuis blijven als we weten dat er een pakketje binnen komt en zo dagen kwijt zijn terwijl er gewoon niet op zaterdag afgeleverd wordt door deze bezorger. Ik heb al eerder een klacht ingediend, maar zo te merken wordt er niks mee gedaan.
Zorg voor betere zaterdag bezorgers, en het liefste een die niet bij hetzelfde, niet logische, postnl punt brengt omdat ie dan waarschijnlijk een commisie krijgt, waarom zou je anders altijd bij dat punt afleveren?
Mijn track and trace code is: LS154806353NL
Graag response, en niet alleen maar dat mijn klacht in behandeling is en dat ik geen response daarop krijg. Dat is nu te laat na zoveel problemen!
Gewenste oplossing
De bezorger aanspreken dat hij op zaterdag gewoon geen pakketten aflevert of een andere bezorger op onze wijk op zaterdag zetten.- Status
- opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.