Klacht POSTNL: Postbezorger

Klachtnummer
# 639957
Gebruiker
LuchtigeAgouti#810
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Ik kreeg een niet thuis briefje maar was er gewoon, ik deed de deur open en zei ik ben er gewoon hoor.
Hij zei ik klop niet want daar heb ik geen zin in een hij liep lachend met pakket weg.
Nu heb ik mijn pakket dus niet

Gewenste oplossing

Zo snel mogelijk mijn pakket en andere bezorger want hij doet steeds zo raar

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer / mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. IU geeft aan dat uw pakket niet afgeleverd is maar naar een afhaallocatie is gebracht. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit mijn gegevens blijkt dat uw melding al doorgegeven is aan de teamcoach van de betreffende bezorger. Omdat dit een intern gesprek is, ontvangt u geen terugkoppeling op dit gesprek. Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,


    PostNL Klantenservice


Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen