Opgelost door POSTNL: Postbezorgers vertikken het mijn post bij de deur te leveren.
Details
De klacht
Beste Heer/ MevrouwIk ben mevrouw S.B en woon in een flat op 6 hoog in Amsterdam zuidoost.
De postbezorgers die post in deze omgeving bezorgen vertikken het om post naar boven te brengen terwijl ik dit zowel schriftelijk als telefonisch bij jullie heb geïnformeerd en ook al wat klachten over deze bezorgers bij jullie gedeponeerd maar er zit helaas geen verbetering in.
Ik ben vandaag voor de zoveelste keer naar beneden geroepen om mijn pakket op te halen, ik was aan het koken dus dit was lastig. Het heeft ook even geduurd voordat ik beneden was. Beneden aangekomen heb ik de bezorger opnieuw met de vraag geconfronteerd, met t feit dat hij mij naar beneden roept in plaats van het pakket te bezorgen zoals het hoort.
Hij zei gewoon aan mij dat hij dat niet doet, ondanks dat ik hem vertelde dat het volgens jullie wel bij zijn werkzaamheden hoort bleef hij volhouden dat hij het niet doet.
Ik zei meteen aan hem dat ik weer contact met jullie zou opnemen en hij haalde zijn schouders voor mij op.
Ik vind dit geen fatsoenlijke manier om je werk te doen en vind niet dat dit zomaar kan en mag.
Mijn vraag is wat jullie hiermee doen want dit is niet de 1ste keer dat ik heb geklaagd over uw personeel (en ik ben niet de enige).
Verder heb ik vandaag wel zijn kenteken 2-VKG-94 opgenomen.
Ik hoop dat jullie deze zaak serieus behandelen.
Alcast bedankt.
De oplossing
Graag deze klacht onderzoeken en uw personeel op zijn/ haar verantwoordelijkheid te wijzen omtrent het correct bezorgen van de postpakketten aan uw klanten.Uiteindelijke oplossing
- Status
- opgelost
- Beoordeling
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.