Opgelost door POSTNL: Postbezorgers vertikken het mijn post bij de deur te leveren.

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 443670
Gebruiker
Steff
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Beste Heer/ Mevrouw

Ik ben mevrouw S.B en woon in een flat op 6 hoog in Amsterdam zuidoost.
De postbezorgers die post in deze omgeving bezorgen vertikken het om post naar boven te brengen terwijl ik dit zowel schriftelijk als telefonisch bij jullie heb geïnformeerd en ook al wat klachten over deze bezorgers bij jullie gedeponeerd maar er zit helaas geen verbetering in.
Ik ben vandaag voor de zoveelste keer naar beneden geroepen om mijn pakket op te halen, ik was aan het koken dus dit was lastig. Het heeft ook even geduurd voordat ik beneden was. Beneden aangekomen heb ik de bezorger opnieuw met de vraag geconfronteerd, met t feit dat hij mij naar beneden roept in plaats van het pakket te bezorgen zoals het hoort.
Hij zei gewoon aan mij dat hij dat niet doet, ondanks dat ik hem vertelde dat het volgens jullie wel bij zijn werkzaamheden hoort bleef hij volhouden dat hij het niet doet.
Ik zei meteen aan hem dat ik weer contact met jullie zou opnemen en hij haalde zijn schouders voor mij op.
Ik vind dit geen fatsoenlijke manier om je werk te doen en vind niet dat dit zomaar kan en mag.
Mijn vraag is wat jullie hiermee doen want dit is niet de 1ste keer dat ik heb geklaagd over uw personeel (en ik ben niet de enige).
Verder heb ik vandaag wel zijn kenteken 2-VKG-94 opgenomen.
Ik hoop dat jullie deze zaak serieus behandelen.
Alcast bedankt.

De oplossing

Graag deze klacht onderzoeken en uw personeel op zijn/ haar verantwoordelijkheid te wijzen omtrent het correct bezorgen van de postpakketten aan uw klanten.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Beste mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te lezen dat u deze ervaring met ons hebt. Graag reageer ik hier op.

    Onze pakketbezorgers mogen u vragen naar beneden te komen, maar wanneer u aangeeft dit niet te willen, dan dienen zij uiteraard naar u toe te komen. Daarom registreer ik hier graag een klacht voor. Kunt u mij hiervoor nog de Track&Trace code sturen van het pakketje dat door deze bezorger is geleverd?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Steff
    Datum
    Dank voor het behandelen van mijn klacht, hierbij sluit ik de gegevens die ik op het pakket heb aangetroffen per afbeelding bij deze reactie.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw,

    Ik wil u hartelijk bedanken voor uw reactie. Uw klacht staat geregistreerd en is doorgegeven aan de leidinggevende van het depot. De leidinggevende zal uw klacht binnen twee werkdagen met de betreffende chauffeur bespreken. Dit is een intern proces waarop geen persoonlijke terugkoppeling zal volgen. Naar aanleiding van de klacht moet de chauffeur zijn werkwijze verbeteren. Doet de chauffeur dit niet, neemt u dan alstublieft contact op met de klantenservice voor een herhaalklacht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steff
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ik ben benieuwd hoe dit in de toekomst verloopt. Dank voor de afhandeling.
Status
opgelost
Beoordeling
content

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen