Klacht POSTNL: Postbezorging Frankrijk groot probleem. Zie hierboven. Wel lezen hè!

Gebruiker1541064742

Op 9 december verstuurd met track en trace aangetekend pakketje + een niet aangetekende brief zijn op 23 december nog steeds niet aangekomen. Hangen ergens bij de grens, zegt men bij Post.nl. Overdracht naar La Poste in Frankrijk lijkt niet te hebben plaatsgevonden. Daar kan ik op de site tenminste niets vinden. Post.nl zegt dat ze pas na twee weken + 1 dag actie kunnen ondernemen. Dan is het 24/12 en kunnen we de tijdige aankomst van het pakketje bij mijn kleindochter wel op onze buiken schrijven. Itt tot de Franse posterijen leveren de Nederlandse al sinds jaar en dag grote problemen op. Bovendien zijn ze veel en veel duurder dan de Franse.

Post.nl aanpakken

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de zendingen die u heeft verzonden welke nog niet zijn aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Niet fijn dat de zendingen er zo lang over doen. Ik heb de scans van uw aangetekende zending bekeken en zie dat deze op de 24e is geleverd. Is de andere zending ook inmiddels aangekomen? Zo niet, wil ik graag voor u nakijken wat ik daarin kan betekenen.

- Was deze zending via briefpost verzonden of met een Track en Trace code?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wat is het adres van de ontvanger?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

Geachte heer, mevrouw,

- Was deze zending via briefpost verzonden of met een Track en Trace code?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wat is het adres van de ontvanger?