Klacht POSTNL: Postbezorging Frankrijk groot probleem. Zie hierboven. Wel lezen hè!

Klachtnummer
# 411536
Gebruiker
Gebruiker1541064742
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 9 december verstuurd met track en trace aangetekend pakketje + een niet aangetekende brief zijn op 23 december nog steeds niet aangekomen. Hangen ergens bij de grens, zegt men bij Post.nl. Overdracht naar La Poste in Frankrijk lijkt niet te hebben plaatsgevonden. Daar kan ik op de site tenminste niets vinden. Post.nl zegt dat ze pas na twee weken + 1 dag actie kunnen ondernemen. Dan is het 24/12 en kunnen we de tijdige aankomst van het pakketje bij mijn kleindochter wel op onze buiken schrijven. Itt tot de Franse posterijen leveren de Nederlandse al sinds jaar en dag grote problemen op. Bovendien zijn ze veel en veel duurder dan de Franse.

De oplossing

Post.nl aanpakken

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de zendingen die u heeft verzonden welke nog niet zijn aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Niet fijn dat de zendingen er zo lang over doen. Ik heb de scans van uw aangetekende zending bekeken en zie dat deze op de 24e is geleverd. Is de andere zending ook inmiddels aangekomen? Zo niet, wil ik graag voor u nakijken wat ik daarin kan betekenen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Was deze zending via briefpost verzonden of met een Track en Trace code?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wat is het adres van de ontvanger?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de zendingen die u heeft verzonden welke nog niet zijn aangekomen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Niet fijn dat de zendingen er zo lang over doen. Ik heb de scans van uw aangetekende zending bekeken en zie dat deze op de 24e is geleverd. Is de andere zending ook inmiddels aangekomen? Zo niet, wil ik graag voor u nakijken wat ik daarin kan betekenen.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Was deze zending via briefpost verzonden of met een Track en Trace code?
    - Wat is uw e-mailadres?
    - Wat is het adres van de ontvanger?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een privéreactie op dit bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen