Klacht POSTNL: Postbezorging niet gedaan hierdoor torenhoge boetes.

Klachtnummer
# 258210
Gebruiker
Vtrerrorist
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Post van verzekeraar nooit ontvangen.
Post van CJIB nooit ontvangen.
Hierdoor dwangbevel en tot 3 keer toe.
Daardoor in totaal bijna 3600 euro kwijt aan boetes.
Hierdoor zwaar in de problemen en geen geld meer om van te leven.

De oplossing

Graag zou ik willen weten waarom wij geen post ontvangen en wel reclames.
Waar blijft onze post?

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw Janissen,

    Allereerst vriendelijk bedankt voor uw bericht. Hieruit verneem ik dat u meerdere malen geen briefpost hebt ontvangen en dat u hierdoor flink in de problemen bent geraakt. Het spijt me dit te horen en ik kijk dan ook graag met u mee naar een oplossing voor dit probleem.

    Graag ontvang ik van u nog enkele aanvullende informatie, zodat ik kan besluiten wat passende vervolgstappen zijn. Dit betreft het volgende:

    - Weet u zeker dat de brieven van het CJIB door ons (PostNL) hadden moeten worden bezorgd? Dit valt te herkennen aan een PostNL stempel rechtsboven op de envelop en/of een oranje streepjescode rechtsonder op de envelop. Mocht u het niet zeker weten dan kunt u dit het beste even bij hen navragen.
    - Weet u toevallig wanneer deze brieven ongeveer zijn verstuurd?
    - Vanuit welke plaats zijn de brieven verstuurd?

    In afwachting van uw antwoord verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,
    Robin
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen