Klacht POSTNL: Postbezorging niet op juiste huisnummers geleverd

waterviolier

Vorige week zijn alle huisnummers van onze adressen in de straat niet bekeken door de bode. De bewoners in onze straat krijgen post van verkeerde huisnummers. Heel erg vervelend als je per ongeluk bankafschriften van derden leest......

Graag contact met de bode opnemen en ervoor zorgen dat post op juiste huisnummers geleverd wordt.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een zending. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik begrijp dat u deze situatie niet wenselijk vindt en graag wilt dat het volgende keer gewoon goed gaat. Het is inderdaad niet de bedoeling dat u post van anderen op de mat vindt. Ik zie in mijn administratie dat u onlangs al contact heeft gehad met onze klantenservice om een klacht neer te leggen. Deze is op het moment dan ook nog in behandeling en ik verwacht spoedig verbetering. Indien u in de toekomst nog wel problemen ondervindt zouden wij het appreciëren als u nogmaals contact zoekt. Zo houden wij de voortgang in de gaten.

Omdat u uw klacht al bij ons heeft neergelegd zal ik uw melding op klachtenkompas.nl sluiten.